ONLAYN: 19

Qonaq: 358 Cəmi: 380
Saytda onlyan olanları görmək üçün QEYDİYYATDAN keçin.

Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Xaliq » 534 Min
2) Elnare » 409,5 Min
3) Kənan Heydərov » 390,3 Min
4) Esmeralda » 371,5 Min
5) L e o n » 357,2 Min
6) Avara_Şair » 308,3 Min
7) AzizA » 291,6 Min
8) Sensiz darixiram » 244,7 Min
9) Луна » 239,1 Min
10) ÊLfid » 229,7 Min

Ağıllı İstifadəçilər

Saytın ən ağıllı istifadəçiləri
1) ice berg » 1294 cavab
2) Güliçka » 354 cavab
3) sebis » 207 cavab
4) KiBirLi PrenS » 149 cavab
5) Bumerang » 116 cavab
6) by_sako » 88 cavab
7) Melis » 74 cavab
8) amon » 49 cavab
9) ^_^ GÜLÜM ^_^ » 43 cavab
10) Th30 » 29 cavab

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası

Son Onlayn Hədiyyə

Göndərilmiş onlayn hediyyə

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) XAMLİYON__GÖZƏL - 2 saat 55 deq.
2) Adnur - 1 saat 16 deq.
3) _Gйпеl_ - 1 saat 13 deq.
4) beybala_beybala - 47 deq.
5) nigaraxundova - 45 deq.
6) heyatimin - 34 deq.
7) Abbas - 31 deq.
8) ice - 31 deq.
9) Th30 - 17 deq.
10) ÊLfid - 13 deq.
Daha yaxşı yaddaşa necə sahib olmalı?
Məsləhətlər Yüklə
Daha yaxşı yaddaşa necə sahib olmalı?
Pis  yaddaşdan əziyyət çəkirsinizsə və ya beyninizin qocaldığını hiss edirsinizsə, sizə yaxşı xəbərimiz var.
Olubmu ki, var gücünüzlə kiminsə adını və ya bir hadisəni, yaxud bir yeri yada salmaq istəyəsiz və alınmasın?
İdrakın mülahizə və cavablama kimi funksiyaları ilə yanaşı, yaddaşın da yaş artdıqca zəiflədiyi barədə fikirləri tez-tez eşidirik.
Amma bunun əlacı da var. Beynimizi gücləndirməyin yollari mövcuddur.

-Beyin böyüməsi qidalanmadan asılıdır.
-Çirkli hava '' dərketmə qabiliyyətini zədələyir '


Əqli gücünüzü artırmaq istəyirsinizsə, BBC-nin Daha Yaxşı Beyinə Necə Sahib Olmali (How to Have a Better Brain) adlı seriyasının təqdim etdiyi bu məsləhət ve ipucularını yoxlamağa dəyər.

1.Fiziki hərəkət beyini böyüdür.

Həqiqətəndə də belədir - hərəkət etdikdə beynimiz böyüyür.
Hərəkət sinapsları artırır, beyində daha çox əlaqənin yaranmasına səbəb olur və əlavə hüceyrələr əmələ gəlməsinə yardımçı olur.
Sağlam ürək-damar sisteminə sahib olmaq həm də beyini daha çox oksigen və qlükoza ilə təmin etmək və zərərli toksinləri çıxarmaq deməkdir .
Açıq havada idman etmək isə daha çox faydalıdır. Bu zaman daha çox vitamin D qəbul etmiş olursunuz.
Ipucu: Fiziki hərəkəti yeni mühit kəşf etmək işlərinizi görməyə və ya ideyalarınızı paylaşmağın yeni yolları ilə birləşdirdikdə, yeni sinir hüceyrələri düzgün halqa formalaşdıracaq.
Əsas odur ki, gördüyünüz istənilən işdən həzz alasınız.

2.Hərəkətdə ikən öyrənin

Bu üsul araşdırmalar nəticəsində gəlinən qənaətlə yanaşı, aktyorların da istifadə etdiyi bir vasitədir. Hansısa məlumatı yadda saxlamaqa çalışarkən hərəkət etsəniz, istəyiniz uğurlu alinacaq.

3.Beyninizi bəsləmək üçün düzgün qidalar qebul edin.
Qebul etdiyimiz şəkər ve enerjinin təxminən 20 %-i beynimizə gedərək, beyin fəaliyyətini qlükoza səviyyəsindən asılı edir.
Əgər şəkər səviyyəsinə nəzarət olunmazsa, çaşqınlıq hiss edərsiniz. Sevdiyiniz qidaları yeyən zaman beyinin mükafatı hissəsində dopamin adlı kimyəvi maddə ifraz olunur ki, yedikcə həzz hissi bəxş edir. Lakin beyin ilə yanaşı, bağırsağınızın da düzgün qidalarla təmin etməlisiniz. İnsanın həzm sistemində yüz trilyondan çox mikrob yaşayır. Onlar bağırsağ vasitəsiylə beyinlə birbaşa əlaqədə olurlar və buna görə də beyinin sağlamlığı üçün həmin mikrobların böyük əhəmiyyəti var.

4. Hərşeydən uzaqlaşın

Insana fövqəladə vəziyyətdə reaksiya müddətini sürətli etmək üçün az da olsa stress təcrübəsi gərəkdir. Bu zaman, bizi enerjili edən və köklənmək qabiliyyətini artıran kortisol hormonu ifraz olunur.
Lakin uzunmüddətli narahatlıq ve stress beyin üçün zərərlidir. Bu səbəbdən də arabir hər şeydən uzaqlaşıb, beynin həmin hissəsi istirahətlə təmin etmək son dərəcə vacibdir. Və bu zaman əslində siz beyinin başqa bir hissəsini məşq etdirmiş olursunuz.

5. Özünüzü sınamaq üçün yeni yollar axtarın.

Beyininizi gücləndirməyin açarı, onu yeni nə isə etməyə və ya öyrənməyə məcbur etməkdir. Rəsm məşğələsi, yaxud yeni dil öyrənmək kimi fəaliyyətlər beyninizin elastikliyini artıracaq .
Ipucu: Dostlarınız və ya ailənizə qarşı onlayn oyunlar oynayın.

6.Musiqisiz qalmayın.

Sübutlar da göstərir ki, musiqi Beyinə unikal bir   formada təkan verir. Musiqi dinləyən və ya ifa edən birinin beyninə baxsanız, bütün orqanın aktiv olduğunu görərsiniz. Musiqi ümumi zəkanı artıra bilər və demensiya kimi xəstəliklər zamanı ən son itən adətən musiqi yaddaşı olur..

7. Imtahana yatağınızda hazırlaşın.
Gün ərzində yeni bir şey öyrəndiyiniz zaman beyninizdə bir sinir hüceyrəsi ilə digəri arasında elaqə yaranır. Yatarkən həmin əlaqə daha da güclənir ve öyrəndiyiniz şey yaddaşa çevrilir. Buna görə də yuxu yaddaşın yaranması üçün mühüm vasitədir. Əgər kiməsə yatmamışdan qabaq yadda saxlaması üçün bir siyahı versəniz, həmin şəxs növbəti səhər siyahını daha da yaxşı yadda saxlamaq olacaq.
Ipucu: ımtahana hazırlaşan dövrdə cavabları yuxuya dalarkən təkrarlamaqa çalışın.

8.  Səhər yaxşı oyanın
Hamımız yuxunun əhəmiyyətini bilirik. Beş saatdan az yuxu insanı keyləşdirdiyi kimi, 10 saatdan artıq yuxu da jet-lag təsiri yaradır.

Dostlarınızla paylaşın

170 nəfər bəyənib.

Məlumat

Bildiriş!!
Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.