ONLAYN: 22

Qonaq: 390 Cəmi: 415
Saytda onlyan olanları görmək üçün QEYDİYYATDAN keçin.

Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Xaliq » 532,8 Min
2) Elnare » 409,1 Min
3) Kənan Heydərov » 390,3 Min
4) Esmeralda » 371,5 Min
5) L e o n » 357,2 Min
6) Avara_Şair » 308,1 Min
7) AzizA » 291,6 Min
8) Sensiz darixiram » 244,7 Min
9) Луна » 239,1 Min
10) ÊLfid » 229 Min

Ağıllı İstifadəçilər

Saytın ən ağıllı istifadəçiləri
1) ice berg » 1294 cavab
2) Güliçka » 354 cavab
3) sebis » 207 cavab
4) KiBirLi PrenS » 149 cavab
5) Bumerang » 116 cavab
6) by_sako » 88 cavab
7) Melis » 74 cavab
8) amon » 49 cavab
9) ^_^ GÜLÜM ^_^ » 43 cavab
10) Th30 » 29 cavab

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası

Son Onlayn Hədiyyə

Göndərilmiş onlayn hediyyə

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) Nigar - 2 saat 51 deq.
2) Hökm - 1 saat 20 deq.
3) ice - 1 saat 20 deq.
4) Nuray - 1 saat 9 deq.
5) XAMLİYON__GÖZƏL - 42 deq.
6) ÊLfid - 42 deq.
7) Adnur - 36 deq.
8) Gülüşüm💕 - 26 deq.
9) amon - 24 deq.
10) _Gйпеl_ - 20 deq.
Stres Zamanı Ne etmek Lazımdır
Sağlamlıq Yüklə
Stres Zamanı Ne etmek Lazımdır
Stresslə necə mübarizə aparıb ,sakit və müvazinətli həyat ilə yaşamaq olar? Stressin qarşısını almaq üçün mövcud üsullar heç də az deyil,lakin,məhz indi ondan nə yol ilə qurtulmaq olar? Sizin nəzərinizə,tez və asan şəkildə ,gözlənilmədən məskən salan stressə qalib gəlmək üçün 7 məsləhət çatdırıram.
1. Gəzməyə çıxın,və tələsmədən bir dondurma yeyin.
Xırda fiziki hərəkətlər təmiz hava ilə vəhdətdə başı lazımsız fikirlərdən təmizləməyə kömək edir,dondurma yemə prosesi isə əvəzolunmaz zövq və istirahət mənbəyidir. Qıcıqlanan zaman adətən hərəkətlər sürətli olur,və hər şey tələskənlik içində icra edilir. Əks əlaqə elə bundadır: çalışın yavaş-yavaş yeriyin,əhatənizdən zövq alın,həmçinin dondurmanın dadından. Tezliklə özünüzü daha yaxşı,daha rahat hiss edəcəksiniz.
2. 30 dəfə dərindən nəfəs alın.
Bu mənim bildiyim üsullar içində demək olar ki,ən məhsuldar olanıdır.O sadədir,qısamüddətlidir,siz onu istənilən vaxt istənilən yerdə edə bilərsiniz.
Deməli: rahat vəziyyətdə əyləşin,əlləri qarın üstünə qoyun,yavaş yavaş burun ilə havanı çəkin (ağciyərə deyil də,sanki havanı qarına doldurursunuz kimi,düzgün icra etdikdə əlləriniz qarının necə dolduğunu hiss edəcək. Yavaş-yavaş burunlə nəfəs verin.Nəfəs verdikcə bir az qarnınızı gərginləşdirin ki,tam buşalıb,deməkolar ki,belinizə yapışsın.
Bu alqoritmi 30 dəfə təkrar edin,dərindən nəfəs alıb-verin və mütləq onları sayın. 30 nəfəs alıb-vermədən sonra özünüzü xeyli rahatlaşmış,boşalmış hiss edəcəksiniz. Bundan başqa,bədəniniz yenə və yenə nəfəs almağı davam edəcək,siz bunun heç fərqinə varmayacaqsınız.
3. Bu dəqiqə sevinmək üçün 5 səbəb tapın.
Sevinmək -pis əhvalın dərhal yaxşı əhvala dönməsi üçün ən effektiv yollardan biridir. Ola bilər ki,səbəblərdən biri günəşli gün,özünüzü yaxşı hiss etməyiniz,dadlı bir xörək,yanınızdan keçən gözəl bir qız və ya yaxşı bir film olsunhansına ki,axşam baxmağa hazırlaşırsınız.
4. Bu gün yerinə yetirilməsi gərəkən 3 daha önəmli işilərinizin siyahısını yazın.
...və birini digərinin ardınca icra edin. Qalan işlərə görə narahat olmayın,yalnız biri ilə məşğul olun,yadda saxlayın ki,heç bir iş ilə məşğul olmamaq çox vaxt depressiv situasiya yaradır. Ən çətin işin icrasından sonra özünüzü nəinki sərbəst,həm də fikrinizi daha da cəmləşmiş hiss edəcəksiniz,işinizin bəhrəsini görmək məmnunkuq hissi yaradacaq və bu növbəti fəaliyyət üçün güc mənbəyidir.
5. İş yerinizi səliqəyə salın.
Təmiz və orqanizə olunmuş iş yeri zəka aydınlığını təmin edir. Məhz indi,təmizlik üçün 5 dəqiqənizi ayırın. Bunu müntəzəm olaraq etmək kimi bir vərdişə yiyələnsəniz,həm tər-təmiz iş yeriniz olacaq,həm də işinizə olan diqqətiniz xeyli artacaq.
6. Kitab oxuyun.
Bu axmaq səslənə bilər,lakin,şəxsən mən stress yaşayanda kitab oxuyuram və bu məni sakitləşdirir. Mən bilmirəm niyə bu baş verir,ola bilsin ki,bu uzun və olduqca enerjiverici bir kitabın üzərində bir neçə dəqiqəlik diqqət cəmləşməsinin nəticəsidir.

Dostlarınızla paylaşın

131 nəfər bəyənib.

Məlumat

Bildiriş!!
Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.