ONLAYN: 20

Qonaq: 354 Cəmi: 377
Saytda onlyan olanları görmək üçün QEYDİYYATDAN keçin.

Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Xaliq » 542,8 Min
2) Elnare » 422,2 Min
3) Kənan Heydərov » 390,3 Min
4) Esmeralda » 371,5 Min
5) L e o n » 357,2 Min
6) amon » 333,2 Min
7) Avara_Şair » 316,9 Min
8) AzizA » 291,6 Min
9) ÊLfid » 252 Min
10) Sensiz darixiram » 244,7 Min

Ağıllı İstifadəçilər

Saytın ən ağıllı istifadəçiləri
1) ice berg » 1294 cavab
2) Güliçka » 354 cavab
3) sebis » 207 cavab
4) KiBirLi PrenS » 149 cavab
5) Bumerang » 116 cavab
6) by_sako » 88 cavab
7) Th30 » 78 cavab
8) Melis » 74 cavab
9) amon » 65 cavab
10) ^_^ GÜLÜM ^_^ » 43 cavab

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası

Son Onlayn Hədiyyə

Göndərilmiş onlayn hediyyə

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) Afaq - 22 deq.
2) Adnur - 22 deq.
3) Луна - 21 deq.
4) Avara_Şair - 18 deq.
5) Xaliq - 11 deq.
6) heyatimin - 10 deq.
7) SEBIW - 5 deq.
8) ∬Madmazel∬ - 1 deq.
9) otecur - 1 deq.
Namazı pozan hal
İslam Dini Yüklə
Namazı pozan hal
Namazın şərtlərindən birinin pozulması
Məsələ 1343. Əgər namaz əsnasında onun şərtlərindən hər hansı biri(1) pozularsa, namaz batil olur. Bununla bağlı məsələlər namazın müqəddimatı (hazırlıq tədbirləri) bölməsində müfəssəl surətdə izah edilmişdir. Burada bir neçə misalla kifayətlənəcəyik:
1-ci misal. Əgər namaz əsnasında (vaxt geniş olduqda) namaz qılanın geyimi nəcasətlənərsə və müvalat, yaxud namazın surəti pozulmadan onu paklamaq, yaxud soyunmaq mümkün olmazsa, namaz batil olur.
2-ci misal. Əgər namaz əsnasında (vaxt geniş olduqda) insan namazını qıldığı yerin qəsb edilmiş bir yer olduğunu başa düşərsə və namazda ikən müvalat, yaxud namazın surəti pozulmadan həmin yerdən kənara çıxmaq mümkün olazsa, lazım ehtiyata əsasən, namaz batil olur.
Bu hallarda namaz qılan şəxs namazın qalan vacibat və hissələrini namazın müqəddimatı bölməsində qeyd edilən lazımi şərtlərə riayət etməklə yerinə yetirə bilmədiyinə görə namaz batil sayılır.
2-ci misal. Əgər namaz əsnasında (vaxt geniş olduqda) insan namazını qıldığı yerin qəsb edilmiş bir yer olduğunu başa düşərsə və namazda ikən müvalat, yaxud namazın surəti pozulmadan həmin yerdən kənara çıxmaq mümkün olazsa, lazım ehtiyata əsasən, namaz batil olur.
Bu hallarda namaz qılan şəxs namazın qalan vacibat və hissələrini namazın müqəddimatı bölməsində qeyd edilən lazımi şərtlərə riayət etməklə yerinə yetirə bilmədiyinə görə namaz batil sayılır.

2) Dəstəmazın, yaxud qüslün pozulması
Məsələ 1344. Əgər namaz əsnasında qəsdən, yaxud səhvən surətdə və ya çarəsizlikdən dəstəmazı, yaxud qüslü pozan bir hal baş verərsə, məsələn, namaz qılan sidik, yaxud mədə yeli ifraz edərsə və ya yatarsa, hərçənd namazın ortasında müvalat, yaxud namazın surəti pozulmadan misal üçün dəstəmaz ala və namazın bütün vacibatını təharətli halda yerinə bilsə də, namazı batil olur.
Əlbəttə, bu hökm bir halda vacib ehtiyata əsaslanır. Bu hal dəstəmaz, yaxud qüslün namazın sonuncu səcdəsi başa çatdıqdan sonra səhvən, yaxud çarəsizlikdən pozulmasıdır. İdrar, yaxud nəcis ifrazının qarşısını ala bilməyən şəxsdən namaz əsnasında idrar və ya nəcis ifraz olarsa, dəstəmaz hökmlərində izah edilən qaydada hərəkət etdiyi təqdirdə namazı batil olmur. Həmçinin, əgər namaz əsnasında müstəhazə qadında qan ifrazı baş verərsə, istihazə qaydalarına uyğun hərəkət etdiyi təqdirdə namazı doğrudur.
Məsələ 1345. Qeyri-ixtiyari surətdə yuxuya gedən şəxs əgər namaz əsnasında, yoxsa namazdan sonra yuxuya getdiyini bilmirsə, namazını yenidən qılması lazım deyil. Ancaq bu şərtlə ki, namazın yerinə yetirdiyi hissələrinin ürfən namaz sayılacaq qədər olduğunu bilməli, məsələn, namazda təkbirət əl-ehram, qiyam, rüku və bir səcdəni oyaq halda yerinə yetirdiyini xatırlamalıdır.
Məsələ 1346. Əgər ixtiyari şəkildə yatdığını bilirsə, ancaq namazdan sonra, yoxsa namaz əsnasında namaz qıldığını unudaraq yuxuya getdiyinə şəkk edirsə, namazı öncəki məsələdə qeyd edilən şərtlə doğrudur.
Məsələ 1347. Əgər səcdə vəziyyətində yuxudan ayılaraq namazın sonuncu səcdəsində, yoxsa şükür səcdəsində olduğuna şəkk edərsə, istər ixtiyari surətdə yuxuya getdiyini bilsin, istərsə qeyri-ixtiyari surətdə yuxuya getsin, namazı doğru sayılır və onu təkrarən qılmasına gərək yoxdur.
3) İtaətkarlıq və ədəb nümayişi məqsədilə əlləri qəsdən bir-birinin üstünə qoymaq

Dostlarınızla paylaşın

323 nəfər bəyənib.

Məlumat

Bildiriş!!
Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.