Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Луна
Xəbər 110
Cəmi: 387
Guluw sebebim
Xəbər 105
Cəmi: 372
Sevir sandım..
Xəbər 102
Cəmi: 122
Bumerang
Xəbər 85
Cəmi: 208
Nuray
Xəbər 51
Cəmi: 90
Th30
Xəbər 51
Cəmi: 118
Papatya_016
Xəbər 48
Cəmi: 51
ÊLfidÂ
Xəbər 44
Cəmi: 545
☆günka
Xəbər 30
Cəmi: 46
Elihusen khalilov
Xəbər 29
Cəmi: 29

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə
Kənan Heydərov » Sensiz darixiram

Mesaj: Ad Günün Mübarəkdi Balaca)) Yeni yaşın yeni-yeni uğurlar gətirsin😍😘❤️🌹

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Xaliq » 529,9 Min
2) Esmeralda » 371,5 Min
3) Луна » 361,3 Min
4) L e o n » 357,2 Min
5) Elnare » 335,3 Min
6) Avara_Şair » 334,1 Min
7) AzizA » 291,6 Min
8) Kənan Heydərov » 289,2 Min
9) Sensiz darixiram » 258,6 Min
10) _Yene_Tenha_ » 220,2 Min

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
Guluw sebebim
Şərh: 669
Cəmi: 1744
heyatimin menasi
Şərh: 533
Cəmi: 1303
Sevir sandım..
Şərh: 525
Cəmi: 944
Elnare
Şərh: 372
Cəmi: 3900
Papatya_016
Şərh: 284
Cəmi: 293
İnara
Şərh: 232
Cəmi: 252
ÊLfidÂ
Şərh: 222
Cəmi: 3962
☆günka
Şərh: 216
Cəmi: 368
Луна
Şərh: 199
Cəmi: 1650
Melis
Şərh: 164
Cəmi: 367

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
Ayaska
Bugün 109
Cəmi: 537
☆günka
Bugün 86
Cəmi: 10897
Guluw sebebim
Bugün 67
Cəmi: 5699
by_sako
Bugün 56
Cəmi: 7712
Elihusen khalilov
Bugün 38
Cəmi: 1365
Луна
Bugün 31
Cəmi: 1575
Ýòřģųñ_bąxįşłåř
Bugün 20
Cəmi: 217
Melis
Bugün 7
Cəmi: 448
ÊLfidÂ
Bugün 3
Cəmi: 869
Qemli urek
Bugün 3
Cəmi: 189

Son Onlayn Hədiyyə

Göndərilmiş onlayn hediyyə

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) Луна - 1 saat 55 deq.
2) Guluw - 1 saat 45 deq.
3) ☆günka - 1 saat 32 deq.
4) amon - 32 deq.
5) Qemli - 18 deq.
6) Elihusen - 16 deq.
7) ÊLfid - 16 deq.
8) Ayaska - 14 deq.
9) Melis - 13 deq.
10) Nilay - 6 deq.
Beli incəltmək üçün nələr etməliyik?
Məsləhətlər Yüklə
Beli incəltmək üçün nələr etməliyik?

1. Əllərinizi yanınıza uzadıb beli üstə uzanın. Ayaqlarınızı düz uzadıb, bir-birinə yapışdırın. 45 dərəcəyə qədər qaldırın. Ayaqlarınızı bir-birindən ayırmadan yavaşca sağa əyin, belinizin qıvrıldığını hiss edin. Təkrar ayaqlarınızı ortaya gətirib, sol tərəfə əyin. İki tərəfdə də 2 saniyə saxlayın, 3 dəfə təkrar edin.

2. Ayaqlarınızı düz uzadıb, oturun. Ayaqlarınızı çiyinlərinizdən daha geniş açın. Qollarınızı iki yana açın. Çiyinləriniz 90 dərəcə olmalıdır. Sağ əlinizlə sol ayağınıza doğru uzanmağa çalışın. Təkrar əvvəlki vəziyyətə qayıdıb, bu dəfə sol əlinizlə sağ ayağınıza uzanmağa çalışın. Hərəkəti hər tərəfə 30 dəfə təkrarlayın.

3. Əlinizə ağırlıqlı lövhəsi alın. Oturub dizlərinizi qırın. Ayaqlarınızı yerə düz basın. 45 dərəcə geriyə yaslanıb, əllərinizi düz şəkildə önə uzadın. Sağa dönün, ilkin vəziyyətə qayıdıb, sola dönün. Hərəkəti hər iki tərəfə 30 dəfə təkrarlayın.

4. Yan tərəfinizdə oturun, ayaqlarınızı qırıq şəkildə yanınıza uzadın. Ayaqlarınızı və qarın əzələlərinizi istifadə edərək ombanızı yuxarı qaldırın. Yavaşca geri dönün, 8-dək sayın. Hərəkəti 15 dəfə təkrarladıqdan sonra eynisini digər tərəfinizlə də edin.

5. Üzüstə uzanın. Qollarınızı, sinənizi və ayaqlarınızı yerdən qaldırın. Bir müddət bu şəkildə qalın. Eyni anda sol ayağınız və sağ çiyninizi qaldırın, sonra digər ayaq və qol üçün eyni hərəkəti edin. 10 dəfə təkrarlayın. Hər dəfə 10 saniyə dincəlin.

-Yeməkdən əvvəl bir stəkan su içməyi vərdiş halına gətirin. Suyun verdiyi toxluq hissi sayəsində az yeyəcəksiniz.

- Ağ çörəyi həyatınızdan çıxarın! Taxıl çörəyi yemək sizi daha sağlam edəcək, həm də çəki almağınızın qarşısını alacaq. Lifli qidalar həzm sistemini sürətləndirdiyi üçün istehlak etdiyiniz qidaları həzm etmək daha asan olacaq.

- İncə bir belə sahib olmanın yolu davamlı idmandan keçir. Həftənin 3 günü idmanı vərdiş halına gətirin.

- Sırf gözünüzü doyurmaq üçün doldurduğunuz boşqablarla vidalaşın! Daha az və ya daha kiçik boşqablar seçin.

- Aclıq hissini son nöqtədən hiss edəcək qədər ac qalmayın. Nə qədər özünüzü çox ac hiss etsəniz, bir o qədər çox yemək yemək istəyəcəksiniz.Tez-tez və az yemək yeyin. Ve bunları əməl edərək gözəl ince belə sahib olacaqsınız.

Dostlarınızla paylaşın

114 nəfər bəyənib.
Bəyən Sevgi Gülüş Şok Üzgün Əsəbi
20 18 31 3 22 0
Şərhlər: 5
  1. Melis
    Təşəkkür etmək olar
  2. İnara
    Mən telefona yukləmişəm programi vaxtim olanda o hərəkətləri edirəm 🤭😊təşəkkür
  3. heyatimin menasi
    Belim coxxx incedi kokelmek lazimdir amma olmir ...
  4. Elnare
    Duzdu ehtiyacim yoxdu Amma lazimli melumatdi.. geleceyde belke lazim oldu))💪teshekkurler
  5. Луна
    Ehtiyacım yoxduu, amma lazımlı məlumatdı. Ehtiyacı olanlara faydalı olacaq, mütləq)
    Təşəkkür

Məlumat

Bildiriş!!
Hörmətli Qonaq, sizin qeydiyyatınız olmadığı üçün siz rəy yaza bilməzsiniz.Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin.