Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Guluw sebebim
Xəbər 2
Cəmi: 378
Луна
Xəbər 2
Cəmi: 417
MarveL
Xəbər 1
Cəmi: 84
amon
Xəbər 1
Cəmi: 1000

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə
MarveL » Amneziya

Mesaj: yenidən dəyməz :D))

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Xaliq » 529,9 Min
2) Esmeralda » 371,5 Min
3) Луна » 362,5 Min
4) L e o n » 357,2 Min
5) Elnare » 335,4 Min
6) Avara_Şair » 334,1 Min
7) AzizA » 291,6 Min
8) Kənan Heydərov » 289,5 Min
9) Sensiz darixiram » 258,7 Min
10) _Yene_Tenha_ » 220,2 Min

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
Guluw sebebim
Şərh: 72
Cəmi: 1846
☆günka
Şərh: 58
Cəmi: 442
Луна
Şərh: 35
Cəmi: 1715
heyatimin menasi
Şərh: 3
Cəmi: 1309
SaDe OgLaN
Şərh: 2
Cəmi: 31
ÊLfidÂ
Şərh: 2
Cəmi: 4018
MarveL
Şərh: 1
Cəmi: 1240

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
Guluw sebebim
Bugün 201
Cəmi: 201
heyatimin menasi
Bugün 102
Cəmi: 102
☆günka
Bugün 88
Cəmi: 88
Луна
Bugün 87
Cəmi: 87
KaYiP PrenS.
Bugün 64
Cəmi: 64
MarveL
Bugün 61
Cəmi: 61
amon
Bugün 49
Cəmi: 49
Adnur xanım
Bugün 34
Cəmi: 34
ÊLfidÂ
Bugün 6
Cəmi: 6
Xəzər
Bugün 5
Cəmi: 5

Son Onlayn Hədiyyə

Göndərilmiş onlayn hediyyə

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) Луна - 3 saat 28 deq.
2) Guluw - 3 saat 15 deq.
3) KaYiP - 1 saat 49 deq.
4) ☆günka - 1 saat 37 deq.
5) amon - 1 saat 11 deq.
6) MarveL - 38 deq.
7) SaDe - 31 deq.
8) heyatimin - 24 deq.
9) ÊLfid - 23 deq.
10) Xəzər - 8 deq.
Ev şəraitində qollardakı piylərdən necə xilas olmaq olar?
Məsləhətlər Yüklə
Ev şəraitində qollardakı piylərdən necə xilas olmaq olar?
Qolların piylənməsi bütün qadınlar üçün xoşagəlməz hal sayılır. Arıqladıqdan sonra isə həmin hissədəki dərinin sallanması isə qadınlar üçün əsl dəhşət sayılır.
Əgər sizin də arıqladıqdan sonra qollarınızı dərisi sallanırsa, o zaman aşağıdakı sadə hərəkətlərlə bunu aradan qaldıra bilərsiniz. Bunun üçün isə sizə 2 qantel və gün ərzində 15 dəqiqə vaxt lazımdır:

1. Qantelləri əlinizə alın və 1 dəqiqə müddətində qollarınızı çiyniniz hündürlüyünə qədər qaldırın və yanlarınıza saldırın.
2. Qantellərlə qollarınızı yuxarıya qaldırın və yana doğru saldıraraq 90* bucaq şəklində saldırın. Bu zaman qollarınızın yan tərəflərdə durmasına diqqət edin.
3. Ayaqlarınız nisbətən aralı qoyun və beldən yuxarı bədəninizi nisbətən qabağa doğru əyin. Qollarınızı yarı bükülü şəkildə qabağa və arxaya döğru 2 dəqiqə hərəkət etdirin.
4. Əllərinizi başınızı üstündə cütləşdirirn və qantelləri kürəyinizin ortasına qədər geriyə doğru saldırmağa çalışın və bu hərəkəti 1-2 dəqiqə təkrarlayın.
5. Dirsəklərinizi bədəninizə sıxlaşdırırn və qantelləri yan tərəflərdən yuxarı-aşağı hərəkət etdirin.
6. Dirsəklərinizi bədəninizə sıxlaşdırırn və qantelləri ön tərəfdən aşağı-yuxarı dopğru hərəkət etdirin.
7. Sağ qolunuzu bədəninizə sıxlaşdırıb saxlayın, sol əlinizi qantellı yuxarı-aşağı
doğru hərəkət elətdirin.
8. Sol qolunuzu bədəninizə sıxlaşdırırn və sağ əlinizi aşağı-yuxarı doğru hərəkət elətdirin.
9. Bədəninizi qarşıya doğru əyin və qollarınızı yanlara doğru açıb yığın.
10. Dik dayanın və qollarınızı qabağa doöru uzadın. Yavaş hərəkətlərlə qollarınızı yuxarıya-aşağıya doğru hərəkət etdirin.

Dostlarınızla paylaşın

117 nəfər bəyənib.
Bəyən Sevgi Gülüş Şok Üzgün Əsəbi
27 20 34 1 22 1
Şərhlər: 3
  1. RÂYİHA
    Məndə belə hal yoxdu, normal çəkidəyəm. Amma bu hərəkətləri normal idman hərəkəti kimidə etmək olar, bədən üçün faydası olacaqdır. Təşəkkürlər.
  2. Guluw sebebim
    Wimdi ihtiyacim yok buna ama buyunce kullanacam soz joy tewekkurler canikom meslehetler ucun ♥
  3. Amneziya
    mənim buna ehtiyacım yoxki joy ehtiyacı olanlar faydalana bilərlər)məlumat üçün təşəkkür

Məlumat

Bildiriş!!
Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.