Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Amneziya
Xəbər 22
Cəmi: 179
Guluw sebebim
Xəbər 17
Cəmi: 397
əLiHüSen.
Xəbər 16
Cəmi: 50
Луна
Xəbər 14
Cəmi: 427
Papatya_016
Xəbər 12
Cəmi: 70
☆günka
Xəbər 11
Cəmi: 59
Th30
Xəbər 9
Cəmi: 138
İnara
Xəbər 5
Cəmi: 25
SaDe OgLaN
Xəbər 3
Cəmi: 13
CHİRKİN_KRALL
Xəbər 2
Cəmi: 4

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə
Papatya_016 » Papatya_016

Mesaj: Hamıvıza cüsdüm hıh💔

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Xaliq » 534 Min
2) Луна » 384,4 Min
3) Esmeralda » 371,5 Min
4) L e o n » 357,2 Min
5) Elnare » 342,5 Min
6) Avara_Şair » 334,1 Min
7) AzizA » 291,6 Min
8) Kənan Heydərov » 282,2 Min
9) Sensiz darixiram » 248,9 Min
10) _Yene_Tenha_ » 220,2 Min

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
Guluw sebebim
Şərh: 133
Cəmi: 1907
☆günka
Şərh: 133
Cəmi: 517
Луна
Şərh: 120
Cəmi: 1800
Amneziya
Şərh: 88
Cəmi: 1069
İnara
Şərh: 75
Cəmi: 358
Papatya_016
Şərh: 69
Cəmi: 406
Sensiz darixiram
Şərh: 51
Cəmi: 4348
Elnare
Şərh: 19
Cəmi: 3927
əLiHüSen.
Şərh: 13
Cəmi: 72
Miracle
Şərh: 11
Cəmi: 47

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
Guluw sebebim
Bugün 137
Cəmi: 715
Луна
Bugün 69
Cəmi: 484
Bumerang
Bugün 68
Cəmi: 113
☆günka
Bugün 53
Cəmi: 754
amon
Bugün 51
Cəmi: 172
ÊLfidÂ
Bugün 38
Cəmi: 95
İnara
Bugün 22
Cəmi: 126
MarveL
Bugün 21
Cəmi: 328
Ayaska
Bugün 19
Cəmi: 49
Papatya_016
Bugün 17
Cəmi: 532

Son Onlayn Hədiyyə

Göndərilmiş onlayn hediyyə

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) Guluw - 2 saat 35 deq.
2) amon - 2 saat 22 deq.
3) əLiHüSen. - 1 saat 45 deq.
4) Луна - 1 saat 34 deq.
5) Papatya_016 - 1 saat 21 deq.
6) ☆günka - 1 saat 11 deq.
7) İnara - 1 saat
8) Amneziya - 50 deq.
9) Bumerang - 37 deq.
10) Ayaska - 36 deq.
Gündə nə qədər çörək yeyilməlidir? - Professordan
Sağlamlıq Yüklə
Gündə nə qədər çörək yeyilməlidir? - Professordan

Çörək son günlərin ən çox müzakirə olunan mövzularından biridir. Ümumiyyətlə son illərdə çörəyin sağlamlığa təsirini mütəxəssislər də tez-tez gündəmə gətirir. Hətta sağlam həyat tərzinin əsas şərtləri arasında ağ undan bişirilmiş çörəkdən və karbohidrat məhsullarından imtina birinci yerdə dayanır.

Araşdırmalar göstərir ki, uzun müddət keyfiyyətsiz karbohidrat yemək ürək xəstəliyi riskini 20 faiz artırır.

LoaDinG.Az xəbər verir ki, endokrinoloq, tanınmış professor Abdülkadir Ömər "Hansı çörək sağlamlığımız üçün zərərsizdir" sualına cavab verib. Professor çörəyin bədən üçün faydalarından da söz açıb.

- Çörək yemədən doymaq mümkündürmü?

- Cəmiyyətdə belə bir inanc formalaşıb ki, çörək sayəsində daha tez doyuruq. Lakin yadda saxlamaq lazımdır ki, orqanik, kimyəvi maddələrə məruz qalmayan və genetikası dəyişdirilməmiş dənli bitkilərdən əldə edilən undan bişirilən çörək daha tez doymağa kömək edir.

- Çörəyin faydaları nələrdir?

- Çörək karbohidratla yanaşı protein, lif, kalsium, fosfor, B1, B6 vitaminləri baxımından da zəngin qidadır. Odur ki, təbii çörək zehni və fiziki sağlamlığın qorunmasını təmin edir. Tam taxıldan hazırlanan çörəkdəki liflər mədə və bağırsaq sağlamlığını qoruyur, qəbizliyin qarşısının alınmasına ciddi təsir edir. Bundan əlavə şəkər xəstələrinin qanda şəkər miqdarının yavaş yüksəlməsinə və xolesterinin nəzarətdə saxlanılmasına yardım edir.

- Təbii çörək hansıdır?

- Kimyəvi maddələrlə ağardılmamış undan bişən çörək faydalıdır. Məsələn, çovdar, yulaf və buğda unu keçərlidir. Rəfinə edilmiş unun digərləri ilə müqayisədə qida dəyəri fərqlidir. Odur ki, cəmiyyətdə təbii undan hazırlanan çörək məhsulları təbliğ olunmalıdır.

- Hansı karbohidratlı qidalar zərərlidir?

- Sözsüz ki, orqanik çörək yerinə, rəfinə edilmiş un, yüksək miqdarda şəkər və yağlar ehtiva edən karbohidrat məhsulları zərərlidir. Rəfinə edilmiş undan hazırlanmış və yüksək miqdarda yağ əlavə edilmiş tortlar, digər şirniyyatlar təhlükəlidir. Bu qidaların kalori dəyəri olduqca yüksək olduğundan köklük və piylənmə başda olmaqla ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.

- Gündə neçə dilim çörək yeyilməlidir?

- Gündəlik çörək miqdarı insanın fiziki fəaliyyətindən, yaşından, cinsindən və sağlamlıq vəziyyətindən asılıdır. Gənc inşaat işçisi ilə artıq çəkili insanın və ya yaşlı diabetli xəstənin çörək norması əlbəttə fərqli olacaq. Ciddi xəstəliyiniz yoxdursa və ya aktiv həyat tərziniz varsa, orqanik çörəkdən hər yeməkdə ehtiyacınız olan qədər istifadə edə bilərsiniz. Ancaq diabet, ürək, piylənmə və yüksək təzyiq kimi xəstəliklər olduqda, hər yeməkdə bir dilim çörəklə məhdudlaşmağı öyrənməlisiniz.

Dostlarınızla paylaşın

80 nəfər bəyənib.
Bəyən Sevgi Gülüş Şok Üzgün Əsəbi
16 16 15 2 14 1
Şərhlər: 1
  1. ÊLfidÂ
    Sevmediyim yemeklerde yemekden çox çörek yeyirem)) Yediyim çörek teebidi ya yox bilmirem :/ Bilmeyimde çetin meseledi:/

Məlumat

Bildiriş!!
Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.