Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Guluw sebebim
Xəbər 7
Cəmi: 381
Amneziya
Xəbər 7
Cəmi: 160
Луна
Xəbər 4
Cəmi: 422
☆günka
Xəbər 4
Cəmi: 53
Papatya_016
Xəbər 3
Cəmi: 59
əLiHüSen.
Xəbər 2
Cəmi: 38
MarveL
Xəbər 1
Cəmi: 84
amon
Xəbər 1
Cəmi: 1000
heyatimin menasi
Xəbər 1
Cəmi: 35
Sol Meleyim
Xəbər 1
Cəmi: 1074

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə
SaDe OgLaN » İnara

Mesaj: 🥰🥰

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Xaliq » 533,9 Min
2) Луна » 383,7 Min
3) Esmeralda » 371,5 Min
4) L e o n » 357,2 Min
5) Elnare » 342,4 Min
6) Avara_Şair » 334,1 Min
7) AzizA » 291,6 Min
8) Kənan Heydərov » 289,6 Min
9) Sensiz darixiram » 258,8 Min
10) _Yene_Tenha_ » 220,2 Min

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
☆günka
Şərh: 111
Cəmi: 495
Guluw sebebim
Şərh: 91
Cəmi: 1865
Луна
Şərh: 44
Cəmi: 1724
İnara
Şərh: 33
Cəmi: 316
Sensiz darixiram
Şərh: 31
Cəmi: 4328
Papatya_016
Şərh: 18
Cəmi: 355
Amneziya
Şərh: 10
Cəmi: 991
Elnare
Şərh: 8
Cəmi: 3917
heyatimin menasi
Şərh: 7
Cəmi: 1313
ÊLfidÂ
Şərh: 5
Cəmi: 4021

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
☆günka
Bugün 347
Cəmi: 347
Guluw sebebim
Bugün 334
Cəmi: 334
Papatya_016
Bugün 251
Cəmi: 251
əLiHüSen.
Bugün 186
Cəmi: 186
MarveL
Bugün 143
Cəmi: 143
heyatimin menasi
Bugün 139
Cəmi: 139
Луна
Bugün 139
Cəmi: 139
amon
Bugün 84
Cəmi: 84
Sensiz darixiram
Bugün 59
Cəmi: 59
by_sako
Bugün 58
Cəmi: 58

Son Onlayn Hədiyyə

Göndərilmiş onlayn hediyyə

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) ☆günka - 8 saat 34 deq.
2) Луна - 7 saat 22 deq.
3) Guluw - 6 saat 6 deq.
4) əLiHüSen. - 5 saat 16 deq.
5) Papatya_016 - 4 saat 5 deq.
6) Ruhumm - 2 saat 16 deq.
7) Amneziya - 2 saat 13 deq.
8) amon - 1 saat 57 deq.
9) sevgimsonsuz_oluremonsuz - 1 saat 57 deq.
10) İnara - 1 saat 46 deq.
Hamiləlikdə vacib olan 13 qida
Hamiləlik Yüklə
Hamiləlikdə vacib olan 13 qida
Hamilə olduğunuz zaman körpənizin sağlam inkişafı sizin qəbul etdiyiniz qidalardan asılıdır. Düzgün qidalanma normal bir hamiləliyin və dölün tam inkişafını təmin edir. “Gencaile.az” hamiləlik zamanı qəbul edəcəyiniz məsləhətli qidaları sizə təqdim edir.

Süd məhsulları

Süd, qatıq, kəsmik və pendirin tərkibində olan kalsium körpənin sümüklərinin və dişlərinin formalaşması üçün mütləqdir.

Paxlalı bitkilər

Zülal və karbohidrat tərkibli olan noxud, lobya, mərci və soyadan istifadə etmək ana və uşağın sağlamlığı üçün vacibdir.

Qramafonçiçək batat (Şirin kartof)

Hamiləlik zamanı A vitamini qəbul etmək lazımdır. Lakin bunu heyvan mənşəli məhsullardan almaq məsləhət deyil. Şirin kartofda kalsium, C və A vitaminləri və beta karotinlə bol olduğu üçün istifadəsi önəmlidir.

Balıq

Balıq hüceyrə funksiyası, beyin və göz inkişafı üçün əhəmiyyətli olan omeqa-3 yağ turşusunun əsas mənbəyidir. Həftədə iki dəfə D vitamini ilə zəngin olan somon balığı yemək tövsiyə olunur.

Yumurta

Gün ərzində bir ədəd yumurta yedikdə lazım olan protein, dəmir və B12 vitaminini qəbul etmiş olursunuz.

Yarpaqlı tərəvəzlər

C, A, K vitaminləri ilə zəngin brokoli, kahı, ispanaq, kələm və s. yarpaqlı tərəvəzlər hamilə qadınlar üçün təhlükə yaradan qəbizliyin də qarşısını alır.

Ət

Zülal körpənin orqanizmi üçün xeyirlidir. Heyvan mənşəli zülallar daha faydalı hesab olunur. Mal əti, qaraciyər və toyuqdan hazırlanan yeməklər zülal ilə yanaşı dəmir ehtiyatını da təmin edir.

Çiyələk

Karbohidrat, dəmir və C vitamini qəbul etməyin ləzzətli yolu çiyələk yeməkdir.

Avokado

Avokado bol lif, fol turşusu, B6 və C vitaminləri ilə zəngindir. Lifli quruluşu sayəsində qəbzliyin qarşısını alır, ürək bulanmasını kəsir, körpənin beyin və sinir sisteminin inkişafına müsbət təsir edir.

Manqo

Manqo hamiləlik boyu yeyilə biləcək ən faydalı meyvələr sırasındadır. Bu meyvə A, C vitamini və kalium cəhətdən zəngindir. Manqonu salatlarınıza və ya şirniyyatlarınıza da əlavə edə bilərsiniz.

Günəbaxan tumu

Günəbaxan tumu sadəcə omega-3 və omega-6 yağlı turşuların mənbələri deyil, həmçinin, magnezium, A,B,D,E və K vitaminləri, kalsium, dəmir, kalium və sink ilə boldur. Bu da hamilələr üçün möhtəşəm seçimdir.

Çərəz və quru meyvələr


Hamiləlikdə qoz, fındıq, fıstıq, badam və quru meyvələr yemək lazımdır. Quru meyvələr sizin və körpənizin sağlamlığı üçün çox vacib olan yağlara sahibdir. Qoz-fındıq maqnezium, mis, kalium, kalsium və vitamin E tərkiblidir. Bu vitaminlər körpənizin beyninin inkişafına müsbət təsir edir.

Su

Sistitin və qəbizliyin qarşısını almaq üçün su içmək mütləqdir. Gün ərzində iki litrə yaxın sudan istifadə etmək məsləhətdir. Kifayət qədər su içmədikdə, uşaq qarnınızda susuz qala bilər.

Qeyd edək ki, həddindən artıq yemək qadağandır. Yeməkdən sui-istifadə yalnız çəki artımı ilə yanaşı dölün obezliyinə də səbəb ola bilər.

Dostlarınızla paylaşın

87 nəfər bəyənib.
Bəyən Sevgi Gülüş Şok Üzgün Əsəbi
10 19 26 2 24 1
Şərhlər: 1
  1. Elnare
    Subay qizlar ve Ana olmaga hazirlashan xanimlar oxusun. Faydali lazimli xeberdi👍Teshekkurler

Məlumat

Bildiriş!!
Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.