Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Arzum
Xəbər 115
Cəmi: 181
Avara_Şair
Xəbər 109
Cəmi: 1784
Луна
Xəbər 76
Cəmi: 99
_pandam_
Xəbər 49
Cəmi: 425
Nurcan
Xəbər 11
Cəmi: 13
ODiNoKiY_VoLK
Xəbər 9
Cəmi: 372
♥Guluw sebebim♥
Xəbər 9
Cəmi: 9
amon
Xəbər 7
Cəmi: 952
Sol Meleyim
Xəbər 7
Cəmi: 1061
ÇİRKİN_KRAL
Xəbər 6
Cəmi: 7

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə
Nurcan » ♥Guluw sebebim♥

Mesaj: Deyemez ele menden cicmi idin esebini lunadan da cıxan bilersin o qeder adam var burda

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Esmeralda » 371,5 Min
2) L e o n » 357,2 Min
3) Elnare » 303,4 Min
4) AzizA » 291,6 Min
5) Sensiz darixiram » 266,4 Min
6) amon » 253,3 Min
7) Xaliq » 228,9 Min
8) _Yene_Tenha_ » 220,2 Min
9) poppy » 144,1 Min
10) SeKeRCiK » 139,3 Min

Saytda Oyun !!!

Tap və Qazan.

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
Луна
Şərh: 339
Cəmi: 635
Arzum
Şərh: 328
Cəmi: 573
Elnare
Şərh: 233
Cəmi: 2805
_pandam_
Şərh: 180
Cəmi: 3401
Nurcan
Şərh: 140
Cəmi: 141
♥Guluw sebebim♥
Şərh: 120
Cəmi: 121
sema_21
Şərh: 84
Cəmi: 117
MarveL
Şərh: 77
Cəmi: 1159
Avara_Şair
Şərh: 68
Cəmi: 498
RÂYİHA
Şərh: 66
Cəmi: 82

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
Rehimoffa
Bugün 81
Cəmi: 886
GozeLoV
Bugün 54
Cəmi: 1617
Elnare
Bugün 16
Cəmi: 1278
Луна
Bugün 7
Cəmi: 1824
amon
Bugün 5
Cəmi: 2604
Adnur xanım
Bugün 2
Cəmi: 380
SoN NeFeS
Bugün 2
Cəmi: 212
MarveL
Bugün 1
Cəmi: 1256
_pandam_
Bugün 1
Cəmi: 524
Ferrux
Bugün 1
Cəmi: 1

Aktivlik reytinqi

Saytın ən aktiv istifadəçilər
1) Луна - 2 saat 47 deq.
2) Rehimoffa - 1 saat 35 deq.
3) GozeLoV - 1 saat 17 deq.
4) Elnare - 36 deq.
5) amon - 24 deq.
6) SoN - 22 deq.
7) Arzum - 12 deq.
8) _pandam_ - 9 deq.
9) MarveL - 6 deq.
10) Ay_işığı - 5 deq.
Hər zaman ac hiss etməyinizin 8 səbəbi
Maraqlı Yüklə
Hər zaman ac hiss etməyinizin 8 səbəbi




1. Həddindən artıq rəfinə olunmuş karbonhidrat işlətmək.
Ağ çörək, makaron, düyü və emal olunmuş şəkər kimi həddindən artıq rəfinə olunmuş karbonhidrat qəbul edirsinizsə, böyük ehtimal tez-tez acırsınız. Rəfinə olunmuş karbonhidratlar qan şəkərinizi sürətli bir şəkildə yükəldər, bu da qan şəkərinin ani olaraq düşməsinə səbəb olar. Bunun nəticəsində də, bədəniniz daha çox yemək üçün beyninizə siqnallar göndərər.

Rəfinə karbonhidratı azaltmaq üçün ağ çörək, makaron və ya düyü yerinə, taxıllı çörək, yulaf, mərcimək və ya kinoa kimi qidalar qəbul edə bilərsiniz.

2. Kifayət qədər su içməmək.
Susuzluq da aclıq hissinə səbəb ola bilir, çünki bədənimiz aclıq ilə susuzluğu ayırd edə bilmir bəzən. Aclıq hiss etdiyiniz zaman yeməyə başlamadan əvvəl su için. Gün ərzində də 8-10 stəkan su içməyi unutmayın.

3. Kifayət qədər protein qəbul etməmək.
Proteinlər bizi tox tutur, bu da iştahımızı kontrol etməyə kömək edir. Hər yeməkdə protein qəbul etməyi gözardı etməyin. Məsələn, səhər yeməyində yumurta, pendir və ya süd, günorta və ya axşam yeməyində toyuq, ət, balıq, qatıq və ya ayran əlavə etməyə çalışın.

4. Çox sürətli yemək
Yeməyinizi 20 dəqiqədən daha müddətdə yeyib bitirirsiniz? Cavabınız “bəli”-dirsə, tez-tez ac hiss etməyinizin səbəbi bu ola bilər. Bir çox araşdırmada, sürətli yemək yeməyin yüksək qida qəbuluna, lakin az doyma hissinə səbəb olduğu ortaya çıxmışdır.

Yavaş-yavaş yeyib və yaxşı çeynədiyinizdə, bədəniniz doyma siqnalları ötürməyə başlayır. Bu zaman isə doyduğunuzu hiss edirsiniz, eyni zamanda da çox yeməkdən xilas olursunuz. Yeməyinizi 20 dəqiqədən daha uzun müddətdə bitirməyə çalışın.

5. Ürəyiniz sıxıldığı üçün yemək
Evdə olarkən özünüzü soyuducunun qarşısında tapırsınız? Əslində bu vəziyyət aclıq deyil, ürəyimiz sıxıldığı üçün hamımızın başına gəlir. Növbəti dəfə bu şəkildə mətbəxə yollanmazdan əvvəl, özünüzə məşğul olmağa bir şeylər tapın.

6. Keyfiyyətli və tam yuxu ala bilməmək.
Hər gecə ən az 7-8 saat yatın. Yuxu iştah kontrolunda ciddi yerə sahibdir. Kifayət qədər yata bilməsəniz, leptin səviyyələriniz düşər. Leptin isə toxluq hissi verən bir hormondur.

7. Az miqdarda lifli qidalar qəbul etmək.
Əgər qidalanmağınızda kifayət qədər lif qəbul etmirsinizsə, yeməkdən sonra doyma hiss etməyə bilərsiniz. Yüksək lifli qidalar daha gec həzm olunduğu üçün iştahınızı daha rahat idarə edə bilərsiniz. Diyetinizə taxıl, paxlalı qidalar, meyvə və tərəvəz kimi yüksək lifli qidalar əlavə edin.

8. Diqqət dağınıqlığı
Modern cəmiyyətimizdə, sürətli həyat tərzimiz bizi eyni anda bir neçə iş görməyə məcbur edir. Məsələn, diqqətimiz başqa bir yerdə olarkən qida qəbul etmək kimi. Başqa bir işlə məşğul olarkən nə qədər yediyimizə də diqqət etmirik. Diqqətin dağınıq olması, doyma siqnallarını da anlamağımıza çətinlik törədir.


Dostlarınızla paylaşın

Şərhlər: 1
  1. _f_eride
    melumata gore twk

Məlumat

Bildiriş!!
Sizin rəyə rəy yazmaq 15 gündən sonra mümkündür.