ONLAYN: 1

Qonaq: 68 Cəmi: 72

Axtarış Robotları: 3  

Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Esmeralda
Xəbər 103
Cəmi: 1790
AzizA
Xəbər 78
Cəmi: 133
❤ASİMANIM❤
Xəbər 51
Cəmi: 917
Kenan0001
Xəbər 20
Cəmi: 3378
amon
Xəbər 9
Cəmi: 597
Sensiz darixiram
Xəbər 7
Cəmi: 43
Sol Meleyim
Xəbər 6
Cəmi: 511
mensiz
Xəbər 4
Cəmi: 58
avara
Xəbər 4
Cəmi: 4
Avara_sair
Xəbər 3
Cəmi: 107

Sorğu

Loading.Az Sayt`ını ?

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Esmeralda » 1,3 Milyon
2) Kenan0001 » 1,3 Milyon
3) ❤ASİMANIM❤ » 410,3 Min
4) _Uğuböceyi_ » 381,9 Min
5) Sol Meleyim » 369,6 Min
6) L e o n » 259,2 Min
7) Sensiz darixiram » 226,9 Min
8) _Yene_Tenha_ » 220,4 Min
9) poppy » 145,3 Min
10) AzizA » 143,6 Min
11) SeKeRCiK » 139,3 Min
12) Avara_sair » 121,9 Min
13) amon » 113,3 Min
14) Ümidli gözəl » 85,8 Min
15) Nani_Fit » 85,6 Min
16) pandisim » 82,8 Min
17) sessiz musiqim » 80,8 Min
18) _O.R.X.A.N_ » 77,1 Min
19) JustWatch » 73,4 Min
20) mensiz » 70,9 Min

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.


Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
Sensiz darixiram
Şərh: 324
Cəmi: 3033
AzizA
Şərh: 268
Cəmi: 541
L e o n
Şərh: 208
Cəmi: 7049
Elnare
Şərh: 105
Cəmi: 446
Jalə
Şərh: 49
Cəmi: 88
Esmeralda
Şərh: 38
Cəmi: 7426
sessiz musiqim
Şərh: 33
Cəmi: 1309
❤ASİMANIM❤
Şərh: 28
Cəmi: 1433
Kennan Demir Atasoy
Şərh: 28
Cəmi: 49
Ümidli gözəl
Şərh: 26
Cəmi: 309

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
Sensiz darixiram
Bugün 159
Cəmi: 1107
AzizA
Bugün 121
Cəmi: 478
olseem_ulama
Bugün 1
Cəmi: 388
Esmeralda
Bugün 39
Cəmi: 260
L e o n
Bugün 78
Cəmi: 218
sessiz musiqim
Bugün 38
Cəmi: 200
Kennan Demir Atasoy
Bugün 2
Cəmi: 183
❤ASİMANIM❤
Bugün 52
Cəmi: 182
Jalə
Bugün 77
Cəmi: 179
Ümidli gözəl
Bugün 47
Cəmi: 161

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə
xanka » Jalə

Mesaj: Canim JALEME

Şirniyyatdan imtina edən insanın orqanizmində 7 mühüm dəyişiklik


Şirniyyatların və şəkərin çoxlu miqdarda istehlakı sağlamlıq üçün çox ziyanlıdır.

Bu səbəbdən mütəxəssislər şirniyyatların qəbulunu minimuma çatdırmağı tövsiyə edirlər. Bu zaman daha faydalı şirniyyatlara üstünlük vermək lazımdır: tünd şokolad, bal, meyvə quruları, halva, təbii zefir və marmelad. Lakin bu şirniyyatların da az miqdarda yemək olar.

Şirniyyatlardan imtina edən insanın orqanizmində bir çox müsbət dəyişikliklər baş verir.

1. Araşdırmalar göstərir ki, şəkər immun sisteminin zəiflədir. Bu səbəbdən şirniyyatlardan imtina etməklə siz immun sisteminizin fəaliyyətini yaxşılaşdıra bilərsiniz.

2. Loading.az xəbər verir ki, məhz şəkər və şirniyyatların çoxlu miqdarda qəbulu artıq çəki və piylənmənin əsas səbəbidir.
Beləliklə, çəkinizi normaya salmaq istəyirsinizsə, ilk növbədə tərkibində şəkər olan məhsullardan imtina edin.

3. Şəkərın çoxlu miqdarda istehlakı beyinin fəaliyyətini pozur, diqqəti azaldır, tədris prosesinə mənfi təsir edir.

Şəkərin qəbulunu azaltmaqla siz elm və tədrisdə daha böyük nailiyyətlər qazana bilərsiniz.

4. Şəkərdən sui-istifadə hüceyrələrin insulinə olan rezistentliyini (həssaslığını) azaldır ki, bu da gələcəkdə şəkərli diabetin inkişafına şərait yaradır.

Beləliklə, şəkərdən imtina etməklə diabetin riskini azaltmaq mümkündür.

5. Şəkərin çoxlu miqdarda istehlakı dərinin vəziyyətinə çox mənfi təsir edir, dərinin qocalmasını sürətləndirir.

Şəkərdən imtina etdikdən bir müddət sonra dərinin vəziyyətinin yaxşılaşmasını hiss edəcəksiniz.

6. Şəkərin həddindən artıq istehlakı xərçəngin və ürək-damar sistemi xəstəliklərinin riskini artırır.

Şəkər orqanizmdə iltihabın səviyyəsini artırır. Bu bütün orqanlara və o cümlədən damarlara aiddir.

İltihablaşmış damarlarda xolesterin yığılmağa başlayır ki, damarlar daralır, kövrək olur, tez partlayır. Bu isə öz növbəsində ürək xəstəlikləri, insult və infarktın riskini xeyli artırır.

Müasir elmdə xərçəngin əsas səbəblərindən biri xroniki iltihab sayılır. Şəkərin həddindən artıq istehlakı orqanizmdə iltihabın yaranmasına təkan verir.

Beləliklə, şəkərin istehlakından imtina etməklə orqanizmdə iltihabın səviyyəsini və bununla da xərçəng və ürək-damar sistemi xəstəliklərinin riskini azaltmaq mümkündür.

7. Şirniyyatlardan sui-istifadə əsəbiliyə, yuxu pozulmalarına səbəb olur.

Şəkərdən imtina etməklə bu problemləri də həll edə bilərsiniz.

mənbə: yenicag

Dostlarınızla paylaşın

Şərhlər: 1
  1. Sol Meleyim
    Melumat ucun tsk

Məlumat

Bildiriş!!
Hörmətli Qonaq, sizin qeydiyyatınız olmadığı üçün siz rəy yaza bilməzsiniz.Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin.