ONLAYN: 0

Qonaq: 145 Cəmi: 147
Saytda onlyan olanları görmək üçün QEYDİYYATDAN keçin.

Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Kənan Heydərov
Xəbər 62
Cəmi: 5502
Xaliq
Xəbər 26
Cəmi: 360
amon
Xəbər 23
Cəmi: 855
Avara_Şair
Xəbər 7
Cəmi: 1547
Dear
Xəbər 6
Cəmi: 76
_AzƏrİ_QıZı_
Xəbər 3
Cəmi: 29
Ramal
Xəbər 3
Cəmi: 3
Azra
Xəbər 2
Cəmi: 12
MaraL
Xəbər 2
Cəmi: 2
ODiNoKiY_VoLK
Xəbər 2
Cəmi: 334

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə
Sistem » ODiNoKiY_VoLK

Mesaj: Qadası

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Esmeralda » 1,6 Milyon
2) Kənan Heydərov » 1,4 Milyon
3) Sol Meleyim » 455,9 Min
4) Avara_Şair » 395,7 Min
5) Sensiz darixiram » 394,4 Min
6) Sistem » 379,4 Min
7) L e o n » 357,2 Min
8) AzizA » 291,6 Min
9) Elnare » 224 Min
10) _Yene_Tenha_ » 220,2 Min
11) amon » 149,9 Min
12) poppy » 144 Min
13) SeKeRCiK » 139,3 Min
14) _O.R.X.A.N_ » 120,8 Min
15) Nani_Fit » 87,1 Min
16) sessiz musiqim » 83,4 Min
17) pandisim » 82,8 Min
18) Xaliq » 80 Min
19) _Uğurböceyi_ » 79,9 Min
20) Ümidli gözəl » 78,9 Min

Reklam

Bir dəfə klik edin

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
sessiz musiqim
Şərh: 106
Cəmi: 1567
Dear
Şərh: 96
Cəmi: 1299
Elnare
Şərh: 74
Cəmi: 1834
Sensiz darixiram
Şərh: 40
Cəmi: 4049
_AzƏrİ_QıZı_
Şərh: 31
Cəmi: 233
Kənan Heydərov
Şərh: 30
Cəmi: 7826
Xaliq
Şərh: 18
Cəmi: 277
MaraL
Şərh: 9
Cəmi: 9
amon
Şərh: 7
Cəmi: 803
GozeLoV
Şərh: 7
Cəmi: 46

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
Kənan Heydərov
Bugün 181
Cəmi: 181
sessiz musiqim
Bugün 110
Cəmi: 110
Xaliq
Bugün 109
Cəmi: 109
Dear
Bugün 103
Cəmi: 103
Sensiz darixiram
Bugün 93
Cəmi: 93
Elnare
Bugün 76
Cəmi: 76
GozeLoV
Bugün 54
Cəmi: 54
_AzƏrİ_QıZı_
Bugün 53
Cəmi: 53
Avara_Şair
Bugün 37
Cəmi: 37
amon
Bugün 36
Cəmi: 36

Reklam

Bir dəfə klik edin
Bu idman növü ömrü uzadır
Sağlamlıq / İdman Yüklə
Bu idman növü ömrü uzadır

Futbol və qaçış öz faydalılığına görə, bu idman növlərindən geri qalır.


Azərbaycanlı idmançı şokda: "Bütün bunlar Rusiyaya görədir"
Sputnik-in məlumatına görə, bu barədə Avstriya alimlərinin "British Journal of Sports Medicine" jurnalında dərc olunan məqaləsində deyilir. "Bizim müşahidələrimizə görə, əsas o deyil ki, siz idmanla nə qədər tez-tez məşğul olursunuz, əsas odur ki, idmanın hansı növü ilə məşğul olursunuz. Aydındır ki, idmanın hər növünün insan sağlamlığına bir şəkildə təsiri var. Müşahidələr əsasında bizim kolleqalarımız idman təşkilatlarına yeni növ tapşırıqlar hazırlamaqda kömək edəcəklər. Söhbət insan sağlamlığına maksimal dərəcədə müsbət təsir edən tapşırıqlardan gedir" — deyə Sidney (Avstraliya) universitetinin əməkdaşı Emmanuel Stamatakis bildirib.

Stamatakis və onun həmkarları idmanın hansı növlərinin sağlamlığa daha çox faydalı olduğunu araşdırmaq üçün Böyük Britaniya və Avstraliyanın sosial xidmətləri ilə əməkdaşlıq ediblər. 12 il ərzində (1994-2006) Britaniyanın idmanla məşğul olmuş 80 minə qədər yaşlı sakini üzərində müşahidələr aparandan sonra, onlar müvafiq nəticələrə gəliblər.

Bu müşahidələrin məqsədi intensiv fiziki gücün insanın ömrünün uzanmasında və müxtəlif xəstəliklərlə, o cümlədən, infarkt, insult, ürək-damar sistemindəki problemlərlə mübarizədə hansı effekti verdiyini müəyyənləşdirmək olub.

Müəlliflər idmanın hansı növünün sağlamlığa necə təsir etdiyini aydınlaşdırıblar. Bu qənaətə gəliblər ki, idmanın bütün növləri faydalıdır. Misal üçün futbol, qaçış, ağır atletika və idmanın digər növləri ömrün uzanmasına heç bir təsir etmir və bu növlərlə məşğul olanların çoxunun ölümünə səbəb səhhətlərindəki müxtəlif problemlər olub.


Bunu oxuduqdan sonra yenə idmanla məşğul olacaqsınızmı, bəlli deyil
Amma bir sıra idman növləri də var ki, onlar insan sağlamlığına müsbət təsir göstərir və onların ömrünü uzadır. Misal üçün, badminton, tennis, divarla tennis oynamaq faydalı idmandır. Britaniyalıların bu idman növləri ilə məşğul olan qrupunda erkən ölüm riski digərləri ilə müqayisədə 47% aşağıdır. Digərlərində isə ürək-damar sistemi ilə bağlı problemi olanların sayı 56%-dir.

Üzgüçülük və aerobika ilə məşğul olanların erkən ölüm riski 27-28% azdır. Bu qrupdan olanların, sadəcə 36-41%-nin ürək-damar sistemində problem olur. Bununla yanaşı, velosiped sürmək ölüm ehtimalını 15% azaldır. Bu idmanla məşğul olan şəxslərdə ürək-damar problemləri demək olar ki, olmur.

Alimlər hesab edirlər ki, idman qayda-qanunları da insanın sağlamlığına müxtəlif dərəcədə təsir göstərir. Onların hər birinin insanın müəyyən orqanlarına müsbət və mənfi təsirləri mövcuddur. İnsanlar, məhz onların sağlamlığına müsbət təsir edən idman növlərini seçməyə üstünlük verməlidirlər

Dostlarınızla paylaşın

Şərhlər: 4
  1. _Yildiz1_
    Deymez siz sag olun
    -=* Medalları *=-

    -=* İmza *=-

    DOSTLARINI ÇOOOX SEVƏN!^_^
  2. L e o n
    Bir kohne kino yadima duwdu lap:)
    Deyir aranizda idmanla mewgul olan var bir nefer durub deyir men soruwur hansi novu ile mewgul olursuz deyir sahmatla:D
    -=* Medalları *=-

    -=* İmza *=-



  3. _pandam_
    Kimse sorushsa dierdimki hesh bir idman novuyle meshgul olmuram -,- ama bu xeberi axra kimi oxudum ve fikir verdmki divarla tenis ve uzguchuluyle meshgul olam :D Teshekur paylashimhun))
    -=* Medalları *=-

    -=* İmza *=-

  4. Sensiz darixiram
    Xeber ucun tewekkur
    -=* Medalları *=-

    -=* İmza *=-

    #TəsaDüfümSən...!♡

    02.04🔱💜

Məlumat

Bildiriş!!
Hörmətli Qonaq, sizin qeydiyyatınız olmadığı üçün siz rəy yaza bilməzsiniz.Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin.